poniedziałek, 28 maja 2012

starrr_03 ma racje!

Całe MSP od kilku dni dudni po forach o poście starrr_03 na jej blogu o wyższych levelach którzy nabili sobie level hackami... Tu wszystko znajdziecie: moviestarplanet.tv post: "Połowa teraźniejszych wysokich leveli wbiła poziom na hackach"
No więć chodzi o to w tym poście że starrr_03 ma racje! Oto screen:
No ta dziewczyna jest od mnie o kilka fame lepsza.. Ale teraz patrzcie na ten screen:
Dowody star się potwierdzają! Samymi grafami tyle fame się nie zarobi. -_- Moje końcowe słowo brzmi HACKER!

mika3009

1 komentarz:

  1. Cóż... Ja mam 8 lvl, prawie 9, gram już ponad rok, byłam VIP-ką na 3 miesiące i siedzę na MSP codziennie, po kilka godzin, a mam tyle samo sc co wyżej wspomniana .Nacia.♥ I dodatkowo nie jestem tego samego zdania co Star, ponieważ ktoś może mieć duuuużo fame, ale nie być zbyt bogatym... Więc również z tego wynika, że jestem po stronie ALAKINGI. Zobacz też, że Apletta (nad Nacią) ma również tylko 50 tys. sc... I na koniec dodam jeszcze, że liczba starcoins nie wiąże się z levelem.

    OdpowiedzUsuń