sobota, 5 maja 2012

Coś nowego jak się kupuje VIP. ;D

Cześć bejbsy! ; >
Dzisiaj gdy grałam w MSP zauważyłam nową opcje jak ktoś kupił VIP. Jego Moviestar skakała jakby z radości xD. A oto screen:
Sami zobaczcie. No na serio jakby skakała z radości xD. Jeszcze kilka nowych funkcji jest na MSP ale pewnie o tym wiecie, ale najbardziej inspiruje mnie to latanie SC i Gwiazdek fame po ekranie xD. Dzięki tym którzy oglądają mi filmy, dawają grafy, dają "love it" do ArtBook, domu, Playlist i look's. Jeszcze raz dzięki fajnie jest patrzeć na taki widok c; xD. Chyba wiecie co robić gdy nie widać obrazka? Klik na niego przypomina po raz kolejny xD. Ale ja lubię to pisać xD. Pisanie jest super! Oczywiści na klawiaturze a nie na kartce długopisem. Tego to ja nie lubię -,- Dobra to tyle! Jeszcze tylko chcę pozdrowić moją wychowawczynią która jest od języka polskiego i lubi nam zadawać dużo pisania na kartce. xD

mika3009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz